Sunday, November 13, 2011

Fabulous birthday

Hello people. It´s Father´s day here today in Sweden ;-) I know the fact that many other countries have had Father´s day already. We (my daugter & I), bought some gifts for him from the store yesterday. A hand-made soap, Simpson socks and a shirt. All fathers deserve to be celebrated today ;-) Well, at least here in Scandinavia.

Anyways, I am back with another criss-cross card I made for the English shop. Just love the colour combination. The cake is a die-cut from the Tulip collections.

Thanks for dropping by. Have a lovely Sunday! Cheers!

3 comments:

  1. Hej Susheel! Så jätteroligt det var att se TV-programmet med dig och din familj igår kväll! Jag upptäckte det av en händelse när jag läste TV-bilagan. Så fint och intressant det var, och vilken underbar familj du har! Jag fäste mig särskilt vid att du sa att vi har samma Gud allihop. Det tror jag också. Uttryckssätt, ritualer och traditioner är olika, men det är nog samma Gud som håller sin hand över oss allihop! Allt gott till dig ocvh familjen! Kram!

    ReplyDelete